Uncategorized

Profesjonaliści od reklamy

Zasady projektowania graficznego są jak klocki. Każdy z nich nakłada się na siebie, aż powstanie podstawa do stworzenia czegoś wyjątkowego – niezależnie od tego, czy projektujesz logo, stronę www, czy ilustrację na zamówienie. Jeśli zamierzasz poznać wszystkie podstawy projektowania graficznego, to dobrze trafiłeś, ponieważ omówimy je wszystkie.

Projektowanie graficzne to sztuka, która wymaga poświęcenia sił i czasu. Schemat graficzny – najważniejsze zasady Jeśli chodzi o projektowanie, z całą pewnością trzeba być kreatywnym, niemniej jednak powinno się również zachować równowagę (zobacz więcej: projekt graficzny). Pomyśl o tym w ten sposób: gdybyś dekorował swój salon, nie próbowałbyś wcisnąć sofy, fotela, stolika kawowego i stolików końcowych w jeden mały kącik, prawda? Nie, rozłożyłbyś te elementy w całym pokoju, ażeby uzyskać równowagę. W przypadku projektowania graficznego jest szczegółowo bardzo podobnie. Linie i kształty stanowią bazę projektów, a sposób ich zastosowania może w pełni zmodyfikować ich wygląd i wrażenie (polecam: zobacz jeśli chcesz wiedzieć znacznie więcej o agencji reklamowej i materiałach reklamowych). Twoje logo jest twarzą Twojej marki. Kształty, które zastosujesz w swoim logo, wpłyną na to, jak odbiorcy będą Cię postrzegać. Linie i kształty, których używasz w swoich projektach, są częścią jeszcze większego obrazu, zwanego tożsamością marki. Kolory, które wybierasz do swoich projektów, mają kluczowe znaczenie nie tylko i wyłącznie dla ogólnej estetyki, niemniej jednak również dla tego, jak świetnie Twoje projekty łączą się z odbiorcami (co ostatecznie przekłada się na wyniki). Jeżeli już pragniesz wykorzystać kolor na własną korzyść, powinieneś zrozumieć, jak właściwie każdy kolor wpływa na odbiorców. Kolor czerwony w każdym momencie przyciąga uwagę, a niebieski odcień uspokaja zmysły.
Sprawdź: https://www.whiteart.pl/jak-dzialamy

Powered by: Wordpress